Returnare si rambursare

Politica de retur și rambursare

General

Valabilă începând cu 13 iunie 2025
Crochet Carre SRL– Produse artizanale și resurse pentru echilibru emoțional

Îmi doresc ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele primite. Deoarece fiecare produs este realizat manual, cu atenție și implicare, este important să existe o înțelegere clară a condițiilor în care se acceptă sau nu un retur.

Comenzi personalizate

Pentru produsele lucrate la comandă sau personalizate, se solicită un avans de 20% din valoarea totală, înainte de începerea execuției.

Acest avans este nerambursabil în cazul în care clientul renunță după începerea lucrului, deoarece acoperă costurile cu materialele și timpul deja investit.

Comenzile personalizate nu sunt eligibile pentru retur, conform art. 16, lit. c din OUG 34/2014.

Returul produselor

Produsele comercializate pe acest site sunt lucrate manual, în serii mici sau la comandă, cu grijă și atenție la detalii. Produsele pot prezenta variații naturale de textură, formă sau culoare față de fotografiile de prezentare. Aceste variații nu constituie defecte.
În cazul comenzilor personalizate, clientul este ținut la curent cu evoluția comenzii prin mesaje sau fotografii intermediare. Astfel, produsul final reflectă acordul clientului.
Produsele care nu sunt ridicate de la curier vor putea fi retrimise doar cu plata în avans a costurilor de transport dus-întors și fără garanția disponibilității produsului în stoc.

Așadar:
Retururile nu sunt acceptate decât în cazuri excepționale, cum ar fi:
– produsul prezintă defecte clare de fabricație;
– produsul livrat este altul decât cel comandat.

Dacă te afli într-una dintre aceste situații, te rog să mă contactezi în maximum 48 de ore de la primirea coletului, la adresa:
📩 corneliastroie@yahoo.com
Include poze clare cu produsul și o scurtă descriere a problemei. Voi analiza situația și îți voi răspunde cât mai curând.

Nu se acceptă retururi din motive subiective, precum: „nu îmi mai place”, „nu se potrivește cu decorul”, „mă așteptam să fie altfel”.

Produse pentru care nu se acceptă returul

Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014), nu pot fi returnate:
– produse realizate la comandă sau personalizate clar la cererea clientului;
– produse artizanale sensibile care pot fi deteriorate prin manipulare greșită;
– produse care țin de igienă sau contact corporal;
– produse lucrate manual, în serii mici, care nu pot fi refolosite sau revândute.

Rambursarea sumelor

Dacă returul este acceptat:
– rambursarea se face în maximum 14 zile lucrătoare de la primirea produsului returnat;
– suma rambursată nu include costurile de transport;
– returul se face prin curier, cu transportul achitat de client, cu excepția cazului în care greșeala îmi aparține.

Condiții generale pentru retur (în cazurile acceptate):

– produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost primit: nefolosit, nedeteriorat;
– trebuie ambalat corespunzător pentru transport;
– trebuie însoțit de dovada achiziției (factură sau chitanță);
– notificarea intenției de retur trebuie trimisă în maximum 48 de ore de la livrare.

Mențiuni legale

Crochet Carre SRL, înregistrat fiscal în România, respectă legislația națională privind comerțul electronic și drepturile consumatorilor. Această politică este în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate la distanță.

Contact

Pentru întrebări, clarificări sau pentru a iniția un retur (în cazuri justificate), te rog să mă contactezi:

📧 corneliastroie@yahoo.com
🌐 https://cornelia-stroie.ro/contact